سارقان ۱۰ میلیارد ریال طلای خانواده سیرجانی دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان سرقت ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال طلای یک خانواده سیرجانی قبل از فرار آنان به سمت استان یزد خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار عبدالعلی روانبخش اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سیرجان در روند کشف سرقت طلاجات یک منزل در یکی از نقاط شهر سیرجان، اقدامات اطلاعاتی گسترده ای را به انجام رساندند، در نهایت به خروج سارقان از حوزه این شهرستان پی بردند و این مورد را به پلیس سایر نقاط همجوار منعکس کردند.

وی افزود: در همین راستا ماموران ایستگاه بازرسی خاتم استان یزد هنگام پایش ترددهای ورودی و خروجی، یک دستگاه خودرو سواری را متوقف و با بررسی هوشمندانه این خودرو به سرنشینان آن مشکوک شدند و این مورد را به پلیس شهرستان سیرجان گزارش کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در پی انعکاس این مورد به پلیس سیرجان ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به سرعت وارد عمل شدند و با همکاری ماموران پلیس این استان همجوار ۲ سارق دخیل در این سرقت میلیاردی را دستگیر کردند که متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به سرقت طلاجات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

سرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha