۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85139662
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پریچهره: میراسماعیلی علی‌رغم تعلیق، جودو ایران را زنده نگه داشت

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون جودو گفت: آرش میراسماعیل با برنامه‌ریزی مناسب که بر اساس سال‌ها تجربه در دوران قهرمانی و مدیریت کسب کرده، جودوی ایران که چهار سال تعلیق بود را زنده نگه داشت.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از روابط عمومی فدراسیون جودو، مرحله اول اردوی مشترک تیم‌های ملی جودو ایران و عراق از روز یکشنبه در سالن جودو مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است.

عصر امروز، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو از اردوی تمرینی تیم ملی جودو بازدید به عمل آورد. مصطفی کریمی و هادی کردی رئیس و دبیر سازمان تیم‌های ملی و چند مسئول دیگر فدراسیون نیز در این بازدید حضور داشتند.

سرپرست فدراسیون جودو در این بازدید، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در کنار شما هستم. باید از زحمات آرش میراسماعیلی تشکر کنم که با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی مناسب، جودو را در ایران زنده نگه داشت.

پریچهره: میراسماعیلی علی‌رغم تعلیق، جودو ایران را زنده نگه داشت

وی افزود: دومین خوشحالی من این است که در ابتدای کار خودم در فدراسیون، میزبان جودوکاران خوب و برادران عراقی هستیم. شنیده‌ها حاکی از آن است که ارتباط خوبی بین جودو این دو کشور وجود دارد. به قهرمانان، مربیان و دوستانی که به کشور ما آمده‌اند خیر مقدم می‌گویم، همچنین به جودوکاران کشور عزیزمان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم این دوستی‌های نزدیک ادامه داشته باشد و در آینده‌ای نزدیک باز هم میزبان این عزیزان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha