تیم فوتسال فرش آرای مشهد قرار گرفتن در نیمه نخست جدول لیگ را هدف گرفته است

مشهد- ایرنا- رییس هیات مدیره باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد گفت: این تیم پارسال در رتبه دهم جدول لیگ قرار گرفت اما برای فصل آینده، قرار گرفتن در بین پنج یا ۶ تیم بالای جدول را هدف گذاری کرده‌ است.

غلامعلی مرتضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه‌ای که هیات مدیره باشگاه برای امسال تصویب کرده بیش از ۲ برابر پارسال است. همچنین برای جذب حامی مالی، دست باشگاه باز است و مانعی برای گرفتن تبلیغات روی لباس و اطراف زمین سالن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بودجه فرش آرا به عنوان بخش خصوصی، نسبت به باشگاههای دولتی کمتر است. در فوتبال نیز همین گونه است و بخش دولتی معمولاً دست بازتری دارد ولی بخش خصوصی اقتصادی‌تر حرکت می‌کند با ابن همه بودجه فرش آرا نسبت به پارسال افزایش یافته است و بازیکنان با کیفیتی را نیز به خدمت گرفتیم.

رییس هیات مدیره باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد با بیان اینکه فرش آرا تمرینات خود را شروع کرده است افزود: کادر فنی نیز با سرمربی جدید مشخص شده و تاکنون با سه بازیکن جدید قرارداد امضا شده است و با دیگر بازیکنان مورد نظر نیز در حال مذاکره هستیم.

مرتضایی افزود: فرش آرا، همیشه با بازیکنان گمنام کار کرده است و هر سال هم یک یا ۲ بازیکن به تیم ملی داده ایم. پارسال هم درست است که جایگاه خوبی کسب نکردیم و در رتبه دهم قرار گرفتیم اما ۲ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند.

لیگ برتر فوتسال در فصل آینده با حضور تیم‌های فرش آرای مشهد، گهر زمین سیرجان، گیتی پسند اصفهان، شهرداری ساوه، کراپ الوند، سفیر گفتمان تهران، ایرالکو اراک، فولاد زرند، قند کاترین آمل، زندی بتن کلاردشت، مس سونگون، صنایع هرمزگان، آنا صنعت قم و سن ایچ ساوه از تیرماه آغاز می‌شود و فرش آرا در نخستین دیدار خود با سفیر گفتمان مسابقه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha