کلاهبردار حرفه‌ای فروش سموم کشاورزی دستگیر شد

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در فضای مجازی به شیوه فروش سموم کشاورزی با جعل عنوان و برچسب یکی از شرکت‌های مشهور به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه صادق شکری روز چهارشنبه در این ارتباط گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی اقدام به فروش سموم کشاورزی با جعل برچسب و عنوان یکی از شرکت‌های مشهور می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، تعدادی از شاکیان این پرونده نیز شناسایی همگی به پلیس اظهار داشتند که متهم از آنان با این روش کلاهبرداری کرده سپس متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم در تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی و انجام اقدامات تخصصی پلیس، طی یک عملیات منسجم متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت شد.

سرهنگ شکری ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس در مواجهه با دلایل و مدارک به جرم ارتکابی به مبلغ تقریبی ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: افرادی که بدین روش از آنها کلاهبرداری شده می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی- اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری مراجعه و یا با شماره تماس ۰۴۴۲۱۸۲۳۱۴۶ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha