۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 85140607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صالحی‌امیری: ورزش نسبت به هر زمان دیگری به سرمایه انسانی و مشارکت نیاز دارد

تهران- ایرنا- رئیس اسبق کمیته ملی با بیان اینکه امید موتور محرکه جامعه برای رسیدن به انسجام و تولید ملی است، گفت: ورزش نسبت به هر زمان دیگری به سرمایه انسانی و مشارکت نیاز دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سیدرضا صالحی‌امیری در نخستین نشست هم اندیشی حکمرانی در ورزش، اظهار کرد: این اقدام بهترین قدم برای ساختار حکمرانی ورزشی است. حلقه مفقوده در حکمرانی بحث انسجام است.

وی ادامه داد: فهم ما از بیماری بیشتر از سلامت است و باید در جامعه اشتیاق صورت بگیرد. آیا در ورزش ایران همه حوزه‌ها به صورت کل واحد حرکت می‌کنند؟ اگر باشد سیستم درست است و در غیر این صورت نیازمند بازنگری است و من معتقدم انسجام در تنوع شکل می‌گیرد.

رئیس اسبق کمیته ملی گفت: اگر در تضادها زیست کنیم جز زیان چیزی نیست. انسجام با تغییر و تحولات در زندگی ثابت نیست. انسجام چسب بقا در سیستم حکمرانی است. عدالت جوهره انسجام و حکمرانی به حساب می‌آید. ورزش نسبت به هر زمان دیگری به سرمایه انسانی و مشارکت نیاز دارد.

وی امید را عوامل انسجام برشمرد و خاطرنشان کرد: این امید موتور محرکه جامعه برای رسیدن به انسجام و تولید ملی است. بدون امید جامعه به مقصد نخواهد رسید و ورزش یکی از کانون‌های امید به شمار می‌رود.

همچنین، مصطفی هاشمی‌طبا که سابقه ریاست کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی وقت را در کارنامه دارد نیز، گفت: من واژه حکمرانی را مشکوک می‌بینم، چون مخالف حرف‌هایی است که صالحی امیری عنوان کرد. می‌شد به جای حکمرانی از واژه رهبری استفاده کرد. باید کمی به این فکر کرد که چگونه عنوان بهتری پیدا کنیم، چون ممکن است شرایط به سمتی برود که همه تلاش‌ها نقش بر آب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha