ظرفیت‌های مختلفی برای تبیین خدمات دولت و نظام وجود دارد

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ظرفیت‌ها و تریبون‌های مختلفی برای تبیین خدمات دولت و نظام در جامعه وجود دارد که باید به بهترین نحو از آنها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمدرضا طالبی روز چهارشنبه در جلسه گرامیداشت ۲۸ خرداد روز "ایمان و امید" سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: موضوع تشکیل این جلسه برگرفته از تاکیدات مقام معظم رهبری در مراسم ۱۴ خرداد امسال مبنی بر ترویج ایمان و امید در جامعه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بر ضرورت تقویت ایمان و امید در جامعه تاکید داشتند که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان در بیش از چهار دهه گذشته از ایمان و امید ملت ایران به خصوص جوانان ضربه خورده‌اند و امروز مهمترین هدف دشمن در جنگ شناختی، ضربه و خدشه به ایمان و امید ملت است.

وی گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، بیان توانمندی‌ها و خدمات نظام برای مردم است که باید علاوه بر بیان واقعیت‌ها و خدمات صورت گرفته، هر جا مشکل و مانعی هم وجود دارد برای مردم توضیح داده شود.

طالبی تاکید کرد: مدیران برای تبیین و تشریح اقدامات دولت سیزدهم و نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای امیدآفرینی در جامعه به ویژه برای قشر جوان و نوجوان برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی گفت: ظرفیت‌هایی از جمله حضور در مساجد، میز خدمت نماز جمعه‌ها، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، رسانه‌ها، استفاده از فضای مجازی، تهیه اطلاعات مربوط به آمار و ارقام خدمات دولت سیزدهم و ارائه آن به ائمه جمعه و جماعت و صاحبنظران به منظور ارائه در تریبون‌های مختلف برای بیان خدمات دولت وجود دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: دولت سیزدهم در بسیاری از حوزه‌ها از جمله کنترل کرونا، ساخت واکسن، احیای واحدهای تولیدی، سیاست خارجی، فناوری هسته‌ای و دفاعی، بهداشت و درمان، تولید علم، آموزش، راهسازی، تولید مسکن، حذف بسترهای فسادزا، ایجاد اشتغال و مدیریت حوادث غیرمترقبه اقدامات بسیار خوبی را انجام داده یا در دست اقدام دارد.

وی ارتباط با همسایگان را از برکات سیاست خارجی دولت سیزدهم ذکر کرد و گفت: در دولت قبل، توجه سیاست خارجی به سمت اروپا و غرب بود و بلوک شرق و همسایگان مورد بی‌توجهی قرار می‌گرفتند اما دولت سیزدهم از طریق سیاست ارتباط با همسایگان و تنش‌زدایی کاری کرد که حتی عربستان هم با آمریکا ارتباط خود را کم کرده و به سمت ایران گرایش پیدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha