اجرای پروژه زیرسازی شهرک صنعتی کرمان آغاز شد

کرمان- ایرنا- پروژه زیرسازی شهرک صنعتی چهار کرمان با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی شد.

به گزارش عصر ایرنا از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، علی رسولیان روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در پایان سفر به استان کرمان، پروژه زیرسازی شهرک صنعتی چهار کرمان را کلنگ زنی کرد.

حسین میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، "مهدی حسینی نژاد" مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمان و جمعی از فعالان اقتصادی در آخرین برنامه "علی رسولیان" معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران را همراهی کردند.

از اقدامات انجام شده در این شهرک صنعتی، شروع عملیات اجرایی آسفالت و افتتاح پروژه آبرسانی این شهرک بوده است.

در جریان سفر معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به استان کرمان، اولین شهرک تخصصی انرژی پاک کشور در بافت کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی احداث ناحیه صنعتی شهید سلیمانی در شهرستان رابر استان کرمان آغاز شد.

رسولیان همچنین مجتمع ۲۰۶ واحدی کارگاهی در شهرک صنعتی سیرجان را افتتاح و از نیروگاه خورشیدی ناحیه صنعتی بلورد شهرستان سیرجان بازدید کرد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۸۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی و ۶ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۶ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، هفت شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم‌ افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۵۰ هزار و ۳۷۳ واحد صنعتی و چهار هزار و ۲۶۰ واحد کارگاهی تکمیل شده، زمینه اشتغال مستقیم یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۹۳ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha