۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85141071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: سیستان و بلوچستان نیازمند مرکزی مجهز برای بیماران سرطانی است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه‌اندازی مرکزی مجهز جهت ارائه خدمات به بیماران سرطانی موردنیاز این استان است و هر چه سریعتر این مهم باید محقق شود.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا محمد کرمی در دیدار با کارگزاران بنیاد سرطان بر راه‌اندازی مرکزی مجهز برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی تأکید کرد و اظهارداشت: ایجاد یک مرکز مجهز برای تشخیص بیماری و ارائه خدمات به بیماران در منطقه موردنیاز است.
وی افزود: سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت مکانی می‌تواند به مردم کشورهای همسایه هم در بسیاری از زمینه‌ها خدمات‌رسانی کند و این ظرفیت را دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ارائه خدمات و ایجاد رفاه برای همه مسلمانان از جمله کشورهای همسایه است از همین رو راه‌اندازی مرکزی برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی هم به مردم استان و هم به مردم کشورهای همسایه ضرورت دارد.
وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی مرکز خدمات بیماران سرطانی حمایت و پشتیبانی‌های لازم را در سیستان و بلوچستان انجام خواهم داد.
کرمی با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش و پژوهش گفت: تغییر رویه در دانشگاه‌ها مدنظر من است و اعضای هیئت‌علمی باید با بخش صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان در ارتباط باشند و دانشجویان نیز باید ۲ روز در هفته در بازار کار به‌ صورت میدانی حضور داشته باشند تا به توانمندی لازم برسند و ظرفیت کارآفرینی را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha