۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85141093
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهرداری ۲۰ میلیارد ریال برای بهبود روشنایی معابر کلاله هزینه کرد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- شهردار کلاله واقع در شرق استان گلستان با اشاره به مشکلات قطعی برق پیش آمده در معابر به دلیل سرقت‌ کابل، گفت: ۲۰ میلیارد ریال از سال گذشته تا کنون برای ترمیم و ساماندهی وضعیت روشنایی معابر و پارک‌های این شهر هزینه شده است.

رضا گزمه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اخیرا هم پیرو بازدید فرماندار و دادستان شهرستان از وضعیت روشنایی سطح شهر و دستور بر رفع نقاط تاریک، شهرداری کلاله نسبت به ترمیم و توسعه شبکه روشنایی پارک‌ها و بلوارهای سطح شهر اقدام کرد.

وی افزود: با هزینه سه میلیارد ریال مشکل خاموشی بیش از ۳۰ تیر برق در بلوار شهید مدنی حد فاصل سردار سلیمانی و میدان بسیج و همچنین سه پارک ساحلی، امام حسین(ع) و گل با کابل کشی دوباره رفع شد.

شهردار کلاله بودجه مصوب امسال این مجموعه را هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: ۶۸ درصد از این بودجه صرف پروژه‌های عمرانی و ۳۸ درصد در امور جاری هزینه می‌شود.

گزمه آسفالت و جدولکشی، زیرسازی معابر و ایجاد بلوار و بهسازی و نوسازی پارک‌ها، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل شهری، مطالعات پل خیابان مرکزی شهر و تکمیل کنارگذر شهر با هدف بهبود و روان‌سازی ترافیک را از مهمترین پروژه‌های عمرانی با قابلیت اجرایی کلاله برشمرد.

وی ادامه داد: آسفالت و جدول‌کشی کانال کنار گذر با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال به منظور بهبود وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی معابر الغدیر و ضلع شمالی شهر در حال انجام است و به زودی هم آسفالت معابر اصلی شهر با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

فرماندار کلاله هم اخیر گفت: سال گذشته و امسال چند مرحله مانور رفع مشکل شبکه‌های برق این شهرستان با هدف گذر از پیک مصرف به ویژه در تابستان اجرا شد که آخرین آن مربوط به اواسط خرداد بود که با حضور ۶۰ نفر در قالب ۹ تیم عملیاتی امور برق کل استان مشکلات ۲۸ کیلومتر از شبکه‌های برق کلاله برطرف شد.

فرهاد شیبک یکی از دلایل سرقت کابل در کلاله را روند کند عملیات اجرای تبدیل سیم به کابل عنوان و بیان کرد: در ۲ سال اخیر پیشرفت اجرای پروژه تبدیل سیم به کابل در شهرستان از ۳۰ درصد به ۴۹ درصد رسیده است.

شهرستان کلاله ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha