۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85141343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس مانع خروج آمپول‌های قاچاق از مرز ماهیرود شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85141343
پلیس مانع خروج آمپول‌های قاچاق از مرز ماهیرود شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از کشف هفت هزار آمپول‌ دارویی قاچاق و غیرمجاز در مرز ماهیرود این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمودرضا صالحی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "ماهیرود" شهرستان سربیشه در پی کسب خبری مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو در مرز ماهیرود اقدام به دپو و قاچاق دارو به کشور افغانستان می‌کنند، موضوع را پیگیری کرده و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، مکان دپو داروهای فاقد مجوز را شناسایی کردند و اکیپ‌های گشت پلیس به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی قبل خروج از مرز در بازرسی تکمیلی از محل، تعداد هفت هزار آمپول قاچاق و فاقد مجوز قانونی که به صورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی سربیشه با بیان اینکه ارزش ریالی آمپول‌های قاچاق بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: ماموران انتظامی در این خصوص یک متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ هادی سلمانی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، هزار و ۶۴۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال است.

وی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۷ راًس احشام فاقد مجوز در طبس

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "ده محمد" این شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ جواد عباسی افزود: در بازرسی از خودرو، تعداد ۲۷ راًس گوسفند قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سربیشه، زیرکوه، درمیان و نهبندان شهرستان‌های مرزی این استان در مجاورت کشور افغانستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha