تکمیل طرح های نیمه تمام، نیازمند پیگیری مستمر است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه بر پیگیری مستمر طرح ها و برنامه‌ها توسط مدیران استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه طرح های نیمه تمام و راکد بسیاری وجود دارند که اتمام آن ها نیازمند پیگیری مداوم مدیران و هم‌افزایی و همراهی ادارات و سازمان های مختلف است.

به گزارش ایرنا، محمدطیب صحرایی روز پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور که با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، امام جمعه شهرستان و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: روزگاری حاکمان این کشور را ابرقدرت ها بدون نظر مردم می آوردند و می بردند و آن دوران به برکت انقلاب اسلامی به پایان رسید.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام اسلامی استقلال، عزت و کرامتی است که امروز مردم ما در دنیا دارند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار است و کسانی که در این نظام مسئولیتی را می‌پذیرند باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی ادامه داد: اولویت های کنگاور در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید با دقت شناسایی شوند و سپس با یک اولویت بندی مناسب به دنبال اجرای آن ها باشیم.

مقام عالی استان بر هم افزایی و وفاق مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف در اجرای اولویت‌های شهرستان تاکید کرد و گفت: نگاه های بخشی و جزیره ای دستگاه‌ها در عرصه های مختلفی مانند صدور مجوزها، اجرای برنامه های تولید و اشتغال و سرمایه گذاری، مانع اصلی پیشبرد برنامه‌ها و اولویت ها محسوب می‌شود .

صحرایی بر پیگیری مستمر پروژه‌ها و برنامه‌ها توسط مدیران تاکید کرد و گفت: متاسفانه پروژه های نیمه تمام و راکد بسیاری وجود دارند که اتمام آن ها نیازمند پیگیری مداوم مدیران و هم‌افزایی و همراهی ادارات و سازمان های مختلف است.

در پایان با تقدیر از زحمات فرزاد الماسی فرماندار سابق، ایرج صادقی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور معارفه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha