فرماندار اسلامشهر: امید آفرینی مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات مجلس به دنبال دارد

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی پنجشنبه شب در جمع مسئولان دفاتر احزاب شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات امسال بر چهار محور و مؤلفه «رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت» تأکید شده است، اعلام کرد: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رأی مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای «افزایش حضور مردم در انتخابات» فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه آشنایی هرچه بیشتر با شخصیت کامل و جامع مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی برای همه بویژه فعالان سیاسی مفید خواهد بود، افزود: همه احزاب باید از شخصیت ایشان و به خصوص روحیه نقدپذیری رهبر معظم انقلاب درس بگیرند و این روحیه ایشان را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهند.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه حفظ جمهوریت نظام اسلامی را مدیون رهبری معظم انقلاب هستیم، گفت: خط قرمز ایشان عدول از قانون و اصول انتخابات و آراء مردمی به عنوان حق الناس است و در فتنه سال ۸۸ نیز رهبر حکیم انقلاب بودند که پای دفاع از آراء مردمی و جمهوریت نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه تداوم این رویکرد نقشه راه ما در انتخابات پیش رو خواهد بود، ادامه داد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در حوزه احزاب نگاه ما فراجناحی است و خواهان فعالیت و مشارکت همه گروه ها و جریانات سیاسی که از جمله سرمایه های اجتماعی شهرستان محسوب می شوند، هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دستاوردها و پیگیری های صورت گرفته در بخش ها و حوزه های مختلف جهت رشد و پیشرفت اسلامشهر اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه های زیرساختی شهرستان که در چند سال اخیر با مشکل مواجه بوده و یا به نوعی متوقف شده بودند با پشتکار و تلاش مجموعه اداری شهرستان و حمایت های خوب مسؤلین استانی و پیگیری های نماینده مجلس شورای اسلامی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه مردم دیگر از کسی شعار نمی پذیرند، اظهار داشت: در سالهای قبل در اجرای بسیاری از پروژه ها ترک فعلهایی توسط مسئولان وقت صورت گرفته اما در حال حاضر وضعیت قابل قبولی در شهرستان حاکم است و تلاش می کنیم تا با حفظ آرامش شهرستان، رضایت عمومی را نیز ارتقاء دهیم.

گفتنی است در این جلسه مسئولان دفاتر احزاب شهرستان نیز به بیان نقطه نظرات خود در زمینه فضای سیاسی حاکم بر شهرستان و چگونگی ایجاد شور و نشاط سیاسی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری در اسفندماه پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha