سرمربی اسپانیا: از شکست ایتالیا احساس غرور می‌کنم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، گفت: از صعود به فینال لیگ ملت‌ها احساس غرور و رضایت می‌کنم زیرا نمایش سطح بالایی برابر ایتالیا داشتیم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا موفق به شکست ایتالیا شد. شاگردان لوئیس دلافوئنته با شکست ۲ بر یک مردان سرزمین چکمه، جواز حضور در فینال را کسب کردند تا حریف کرواسی شوند.

پیش از این دیدار تیم کرواسی با شکست تیم ملی فوتبال هلند جواز حضور در فینال لیگ ملت‌ها را کسب کرده بود.

دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از صعود ماتادورها به فینال لیگ ملت‌ها گفت: بازی بسیار خوبی در بالاترین سطح آن انجام دادیم. از عملکرد شاگردانم احساس رضایت و غرور می‌کنم. روحیه ما بعد از شکست دادن ایتالیا بسیار بالا رفته است.

سرمربی اسپانیا با اشاره به اشتباه رابین لو نورمان، مدافع فرانسوی‌الاصل اسپانیا، بیان کرد: بارها بازی او را دیدم و وی در این بازی نشان داد مدافع خوبی است. آن صحنه یک موقعیت تصادفی بود و نورمان بدشانسی آورد توپ به دستش خورد. نورمان می‌تواند در آینده به یک بازیکن خوب برای تیم ملی اسپانیا تبدیل شود.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا نیز پس از ناکامی برابر ماتادورها، اظهار داشت: شکست بسیار بدی بود. دوست داشتم ایتالیا را در فینال لیگ ملت‌ها ببینم اما اینگونه نشد. کاش در نیمه دوم با مهاجمان بیشتری در زمین حاضر می‌شدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha