امام جمعه ساری: همدلی مسلمانان جهان برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی ضروری است

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: همدلی کشورهای ستم دیده و مسلمان جهان برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به کشورهای آمریکای جنوبی که همواره مورد بی مهری و ظلم تهدید تجاوز استکبار جهانی قرار داشتند، اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد : نظام جمهوری اسلامی ایران که سابقه ظلم آمریکا و استکبار جهانی را چشیده است همواره حامی کشورهای ستم دیده است.

امام جمعه ساری گفت : هر زمانی دولتی در ایران بدنبال عزت بود با این کشورهای مظلوم نزدیک شد و هر وقت دولت های غرب زده مستقر شدند از این مظلومان جهان فاصله گرفتند و دلخوشی به چند کشور داشتند.

آیت الله محمدی لایینی گفت : هفته صرفه جویی مصرف آب آغاز شده است و باید الگوی مصرف را جدی بگیریم و حتی فراوانی منابع داشته باشیم نباید اسراف صورت بگیرد.

امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری ۲۸خرداد ماه با عنوان روز جهانی بیابان زدایی اظهار داشت: باید به مساله از بین رفتن منابع طبیعی توجه شود و اکنون می بینیم منشا ریزگردها از داخل کشور است.

وی با تاکید بر حفظ فضاهای سبز و منابع طبیعی و جلوگیری از ایجاد بیابان گفت که این مساله باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

آیت الله محمدی لایینی ادامه داد : خیران ازدواج برای کمک به تسهیل ازدواج جوانان ورود کنند و می بایست در جامعه این خیریه نهادینه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha