۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85142121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحیه و فرهنگ جهادی بر جهاد کشاورزی حاکم شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: جهاد سازندگی نام با معنایی بود که افراد در آن به ساعت و میزان حقوق توجه نداشتند و بطور مداوم در راه خدا کار می کردند که این فرهنگ جهادی باید همچنان حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: جهاد سازندگی زمان قبل از جنگ در عرصه های مختلف فعالیت می کرد و در دوران جنگ نیز به سنگر سازان بی سنگر معروف بود.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی گفت: انتظار می رود شیوه های آبیاری بهینه سازی و در زمینه تولیدات محصولات کشاورزی بخصوص گندم خودکفایی حاصل شود تا محتاج واردات نباشیم.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به شهادت امام جواد (ع)و ذکر جملاتی پرمعنا از ایشان اظهار داشت: دانشمندان آدم کش و گناهکار، دشمنانی جاهل هستند که بنا بر جمله ای از امام جواد (ع) افراد حکیم سعی در نزدیک کردن مردم بهم دارند و افراد جاهل سعی در ایجاد جدایی بین مردم دارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا (س) نیز گفت: ازدواج آنها کار و خواسته خداوند بود تا منشا اهل بیت شوند و اهل بیت با داشتن عصمت کبری در بالاترین مرتبه عصمت قرار گیرند.

وی افزود: جوانان باید در ازدواج معیارهای اسلامی را مورد توجه قرار دهند و تقوا، درستکاری، صداقت و توان اداره زندگی از معیارهای مورد نظر آنها باشد.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به سالروز اعلام جنگ منافقین علیه جمهوری اسلامی گفت: در نتیجه این جنگ، ۱۷ هزار نفر از نیروهای مومن و انقلابی ناجوانمردانه به شهادت رسیدند اما منافقین هم آواره شدند و اکنون برای زنده ماندن به پستی، خواری و وطن فروشی افتاده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha