۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85142166
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تلاش ها برای رفع مشکل افت فشار آب در کرج ادامه دارد 

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز ضمن عذرخواهی از مردم کرج به دلیل قطع شدن ناخواسته آب که پس از سیلاب و بسته شدن مسیر ورود آب اتفاق افتاده، گفت: با اقدامات صورت گرفته مشکل قطعی آب برطرف شده و در تلاش برای رفع مشکل افت فشار آب در شبکه توزیع شهری هستیم.

"احمد افضلی "روز جمعه در گفت و گو با ایرنا ضمن قدردانی از همکاری شهروندان مناطقی که دچار قطعی آب در مدت بروز حادثه سیلاب جاده کرج - چالوس شدند، افزود: ما به عنوان خادمان مردم از بروز این مشکل که بدلیل وقوع حادثه و بلای طبیعی ایجاد شد و مردم صبور ما را با سختی هایی از نبود آب مواجه ساخت، عذخواه هستیم.

وی تاکید کرد : اما هیچ گونه جای نگرانی در ارتباط با تاسیسات سد وجود ندارد و اکنون بخش قابل توجهی از کار صورت گرفته، بطوریکه مسیر ورود آب باز شده بنابراین رسیدن به شرایط عادی و برقراری مدار توزیع آب قدری زمان بر است.

افضلی بیان کرد: در این چند روز که با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه بودیم سعی شد که با تانکر نسبت به تامین آب در برخی محله ها اقدام شود.

سیلاب عصر و شامگاه پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاری به بیش از ۲۰ کیلومتر از جاده کرج - چالوس آسیب وارد کرد و سبب انسداد این مسیر شد.

ریزش کوه و انتقال رسوبات سیلابی به بخش خروجی دهانه سد و رودخانه کرج سبب انسداد مسیر خروجی آب این سد شد.

از روز بروز سیل چالوس برخی از مناطق کرج دچار قطعی و افت فشار آب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha