استاندار فارس: بخش کشاورزی نقش بسزایی در رشد تولید و مهار تورم دارد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با تاکید بر اینکه کشاورزی به عنوان بسترساز امنیت، توسعه و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه‌ای در توسعه‌ پایدار برخوردار است، گفت: این بخش به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصادی است که در رشد تولید و مهار تورم نقش بسزایی دارد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس،  «محمدهادی ایمانیه» جمعه در پیامی به مناسبت روز جهاد کشاورزی (سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه) اظهار کرد: فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره)، یادآور یکی از شیرین ترین و موثرترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران است که جهادگران ولایتمدار با جان و دل، به فرمان معمارکبیر انقلاب لبیک گفتند و برگ زرینی از محرومیت زدایی، خدمت رسانی و ایثارگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی ادامه داد: امروز میراث داران آن جهادگران، وظیفه بسیار سنگین تامین امنیت غذایی کشور عزیز اسلامی را بر عهده گرفته اند.کشاورزی به عنوان بسترساز امنیت، توسعه و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه‌ای در توسعه‌ پایدار برخوردار است، بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصادی است که در رشد تولید و مهار تورم نقش بسزایی دارد.

استاندار فارس در ادامه پیام خود بیان کرد: بخش کشـاورزی اسـتان فارس نقش اساسـی در اشـتغال، تولید ناخالص ملـی و امنیت غذایـی ایـران دارد و ۱۹.۸ درصد شـاغلین اسـتان در این بخـش فعالیت دارند، فارس با تولید بیش از ۱۲.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، قطب کشاورزی کشور است که این موضوع نقش و جایگاه متولیان بخش کشاورزی این استان را نمایان می کند.

ایمانیه در پایان فرا رسیدن روز و هفته جهاد کشاورزی، که مزین به شعار«جهاد کشاورزی، امنیت غذایی گشایش در سفره مردم» است را به خانواده بزرگ کشاورزی استان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha