فیلم | استاندار فارس: مردم در بهینه سازی مصرف برق همراهی کنند

شیراز- ایرنا- استاندار فارس از شهروندان خواست تا دولت را در بهینه سازی مصرف برق همراهی کنند و گفت: از مردم تقاضا داریم که در زمینه کاهش مصارف برق خانگی همکاری کنند تا شرکت های مسوول مجبور به اعمال خاموشی در بخش کشاورزی و صنعت نشوند.

دکتر محمد هادی ایمانیه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خط قرمز دولت این است که در بخش خانگی خاموشی و قطع برق نداشته باشیم و بنابراین با کاهش مصرف در بخش صنعت و کشاورزی کمک می شود که در بخش خانگی کمبودی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: تغییر ساعت کار ادارات (۶ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر) نیز در راستای کاهش مصرف و کمک به جلوگیری از قطع برق خانگی بود اما انتظار است که مردم نیز با صرفه جویی در مصرف برق کمک کنند که در هیچ بخشی قطع برق و خاموشی نداشته باشیم.

استاندار فارس: مردم در بهینه سازی مصرف برق همراهی کنند

او اظهار کرد: اگر مصارف خانگی، صنفی و اداری را بتوانیم کاهش دهیم و صرفه جویی کنیم به نفع صنعت و کشاورزی استان خواهد بود چرا که فعال بودن این ۲ بخش کمک به تولید، اشتغال و رشد اقتصادی استان است.

استاندار فارس، با اشاره به ایجاد قرارگاه از سوی شرکت برق منطقه ای این استان گفت: با تشکیل این قرارگاه از این پس این مساله با جدیت دنبال می شود که تمام مجموعه هایی که ژنراتور برق دارند آنرا وارد چرخه استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha