امام جمعه و استاندار کرمانشاه شهادت پاسدار مدافع امنیت را تسلیت گفتند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار این استان روز شنبه با صدور پیام مشترکی، شهادت شهید سرافراز اسلام «مهدی شاه ملکی» پاسدار مدافع امنیت را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت مشترک آیت الله «مصطفی علما» و «محمدطیب صحرایی» آمده است: جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود نیز می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان ملت نقش بسته است.

در متن این پیام آمده است: شهادت پاسدار جان برکف و شجاع استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت و آرامش جامعه، سبب اندوه و تاثر شهروندان و همشهریان کرمانشاهی شد. مدافعان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت استان سینه سپر کرده اند تا اشرار و مخالفان امنیت عمومی نتوانند خدشه ای بر آن وارد کنند.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پایان این پیام شهادت پاسدار دلاور و ایثارگر شهید شاه ملکی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده ایشان، مردم ایران اسلامی و استان کرمانشاه و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت کرده‌اند، همچنین از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواسته‌اند که با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با اشد مجازات برخورد نمایند تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید شاه‌ملکی روز جمعه با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی تشییع و در مزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده شد.

۲۳ خرداد چند نفر از پاسداران سپاه به منظور دستگیری یک نفر مظنون به شهرک جهاد واقع در شهرستان اسلام‌آبادغرب اعزام شدند که در درگیری صورت گرفته ۲ نفر از کارکنان سپاه بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

در این درگیری پاسدار مدافع امنیت مهدی شاه‌ملکی به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد و فرد مظنون نیز دستگیر شده و موضوع تحت بررسی قرار گرفته است.

چند روز قبل نیز شهید «سجاد امیری» بسیجی کرمانشاهی به دنبال درگیری رزمندگان سپاه کرمانشاه با اشرار مسلح در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر کرمانشاه به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha