رفع تصرف ۹۹ میلیاردی از زمین های عام‌المنفعه روستای «فیروز بهرام» اسلامشهر

شهریار- ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از رفع تصرف یک هزار و ۱۰۰ متر زمین به ارزش۹۹ میلیارد ریال در روستای فیروز بهرام اسلامشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی روز شنبه در این باره گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تصرف زمین ۳۰۰ متر مربعی به ارزش۲۷ میلیارد ریال متعلق به دهیاری روستای فیروز بهرام و سپس دیوارکشی و ساخت یک باب واحد تجاری کرده اند که با پیگیری های به عمل آمده و هماهنگی قضائی، هیچ گونه مدارکی دال بر مالکیت بر ملک اعلامی را ارائه نداده اند.

وی افزود: در استعلام به عمل آمده از مبادی رسمی و برابر کارشناسی کارشناسان دادگستری، زمین اعلامی عام المنفعه و قبلا جزء خیابان بوده که در این راستا پرونده تشکیل و به همراه ۲ متهم به دادسرا معرفی و از زمین اعلامی رفع تصرف انجام شد.

این مسئول با اشاره به کسب خبر دیگری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تصرف زمین ۸۰۰ متری به ارزش ۷۲ میلیارد ریال متعلق به دهیاری "روستای فیروز بهرام" و سپس دیوارکشی و تصرف کردند، بیان داشت: با پیگیری های به عمل آمده و انجام تحقیقات پلیسی و هماهنگی قضائی، متهم احضار و در تحقیقات، هیچ گونه مدارکی دال بر مالکیت بر ملک اعلامی را ارائه نداد و در استعلام از مبادی رسمی و برابر کارشناسی کارشناسان دادگستری، مشخص شد زمین اعلامی عام المنفعه و قبلا جزء خیابان بوده است که در این راستا پرونده تشکیل و به همراه متهم به دادسرا اعزام و از زمین مذکور رفع تصرف شد.

سردار عزیزی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تصرف اراضی ملی و شهری توسط افراد سودجو و فرصت طلب، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha