۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85142948
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

واکنش فرهادی‌زاد به انتقاد دبیر از مناف هاشمی

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85142948
واکنش فرهادی‌زاد به انتقاد دبیر از مناف هاشمی

تهران- ایرنا- نایب رئیس کمیته ملی المپیک در واکنش به انتقاد علیرضا دبیر از بودجه فدراسیون کشتی و دبیرکل کمیته گفت: در کمیته ملی المپیک نباید نگاه به مناف هاشمی باشد، بلکه مجمع تصمیم می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی صبح امروز شنبه ۲۷ خردادماه در محل سالن کنفرانس ساختمان شهید جنگروی (فدراسیون کشتی) برگزار شد

مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی که صبح امروز برگزار شد، ضمن تمجید از عملکرد علیرضا دبیر در راس فدراسیون کشتی گفت: هر بار که به فدراسیون کشتی آمده‌ام با چیزهای جدید و نو روبه‌رو شده‌ام و عملکرد کشتی باعث افتخار ورزش کشور است. از کشتی‌گیران تشکر می‌کنم که نام ایران را در دنیا مطرح می‌کنند.

وی در واکنش به انتقاد علیرضا دبیر از کمیته ملی المپیک در تخصیص تنها ۳ میلیارد تومان از بودجه کشتی با توجه به گذشت ۴ ماه از سال و این‌که گفته بود دبیرکل کمیته ملی المپیک متوجه حرف‌هایش نمی‌شود، عنوان کرد: در کمیته ملی المپیک نباید نگاه به مناف هاشمی باشد، بلکه مجمع تصمیم می‌گیرد و ما در تقسیم اعتبارات کمیته ملی المپیک به‌صورت ویژه به کشتی نگاه می‌کنیم و نگاه ما در کمیته ملی المپیک بسیار تحسین‌برانگیز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha