۱۰۶مین مدرسه توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در زاهدان افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از افتتاح یکصد و ششمین مدرسه توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه حاجی آباد شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر جعفری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه جهاد مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان از ۲ سال قبل افزایش یافته افزود: در راستای خدمات بی منت سپاه توسط قرارگاه قدس، کار ساخت تعداد ۱۳۳ باب مدرسه به ۴۵۰ کلاس درس به مساحت ۳۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت این تعداد کلاس درس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان از حدود یک سال و نیم گذشته با همکاری سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در سراسر استان سیستان و بلوچستان شروع شده است.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تاکنون تعداد ۱۰۶ باب مدرسه در این زمینه به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه هر کجا ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر فراهم شود حضور سپاه قطعاً بیشتر است، گفت: سپاه جایی حضور پیدا می‌کند که دیگران آنجا حضور نمی‌یابند یعنی در سخت‌ترین، سخت‌ترین و نا امن ترین مکان‌ها، جایی که پیمانکار نمی رود بر این اساس نگاه سپاه برای انجام چنین اقداماتی پیمانکاری و سود نیست بلکه خدمت‌گذاری است، در این زمینه برای اجرای بسیاری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از اعتبارات خود هزینه‌ کرده و این فرق سپاه با دیگران است.

سرهنگ جعفری افزود: تعداد ۲۷ باب مدرسه باقی مانده نیز در آینده نزدیک به اتمام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha