نیکبخت در میدان فعالیت‌های اجرایی امتحان خود را پس داده است

تهران- ایرنا - نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی محمد علی نیکبخت به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت: وی در میدان و فعالیت‌های اجرایی، امتحان خود را پس داده و موفق عمل کرده است.

محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمدعلی نیکبخت فعالیت های خود را از سطوح پایین اجرایی آغاز کرده است و بر حوزه کشاورزی مسلط است.

وی اظهار کرد: نیکبخت در طول ساختار اجرایی، رشد و مدارج ترقی و پیشرفت را از پایین به بالا طی کرده است.

جوکار تصریح کرد: وزیر پیشنهادی، توانمندی و ظرفیت خود در بخش کشاورزی را در طول فعالیت خود نشان داده است و اکنون نسبت به نحوه ارائه خدمات به مردم و کشاورزان آشنایی کامل دارد و قطعا موفق خواهد بود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم با توجه به اینکه وی در مناطق محروم خدمت کرده و خدمات آن زبانزد است امروز می تواند در حوزه سیاست گذاری و کلان کشور در حوزه کشاورزی هم تصمیم ساز و هم تصمیم گیر باشد.

وی تصریح کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهادکشاورزی، گزینه بسیار خوبی است و مجلس هم به او رای مثبت خواهد داد.

جوکار اضافه کرد: وزراتخانه جهاد کشاورزی یک وزارت کلیدی است که در حوزه کشت و تامین نیاز مردم و تقاضاها در این حوزه اهمیت دارد؛ لذا اینکه هر چه زودتر وزیر این وزارتخانه تعیین تکلیف شود هم به نفع نظام و کشور است.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی هم در نظر دارد که این وزارتخانه هرچه زودتر تعیین تکلیف شود، همچنین نمایندگان هم در مورد وزیر پیشنهادی رای خوبی در این زمینه خواهند داد.

جوکار با بیان اینکه رشد و توسعه بخش کشاورزی نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد، ابراز امیدواری کرد، نیکبخت با کسب رای اعتماد بالا از سوی نمایندگان کار خود را در این وزارتخانه آغاز کند و شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha