۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85143190
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ارتش همواره فدای ملت بوده و خواهد ماند

بروجرد- ایرنا - فرمانده گروه ۴۱۱مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش همواره فدای ملت بوده و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این راه خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر علیرضا نقی زاده بعد از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز اعطای پرچم و سینه آویز فداکاری به ارتش توسط رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان پادگان مهندسی بروجرد افزود:اعطای نشان فداکاری به ارتش توسط فرماندهی معظم کل قوا، نشانه حسن اعتماد به ارتش انقلابی بود.

وی اظهار کرد: اعطای نشان فداکاری تحقق شعار زیبای ارتش فدای ملت است که این مهم، وظیفه مجموعه بزرگ و مقتدر ارتش را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای والای امام و شهدا سنگین تر خواهد کرد.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: اعطای نشان‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌ پاس رشادت و مدیریت جهادی در صحنه‌ها و برهه‌های سرنوشت‌ساز دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و ایثارگری در مسیر اعتلا و سربلندی ایران اسلامی می باشد.

امیر نقی زاده افزود: نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پای جان برای حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی محکم و استوار ایستاده اند و همواره گوش به فرمان فرماندهی کل قوا هستند.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش با اشاره به ایثار و فداکاری کارکنان رسته ی مهندس بالاخص جان بر کفان گروه ۴۱۱ در سیل پلدختر گفت: احداث پل ۵۰ متری در ۴۸ ساعت بر روی پل قدیمی پلدختر که در اثر سیل سال ۹۸ تخریب شده بود، در حافظه ی تاریخی مردمان دیار پلدختر و لرستان تا ابد باقی خواهد ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha