جایگزین فرماندار مستعفی گلبهار معرفی شد

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبر: 85143298
جایگزین فرماندار مستعفی گلبهار معرفی شد

مشهد-ایرنا- معارفه فرماندار جدید شهرستان گلبهار در خراسان رضوی روز شنبه برگزار و "ابراهیم قاسمپور" جایگزین فرماندار مستعفی این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا، جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گلبهار، روز شنبه در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش گلبهار با حضور سید هادی طباطبائی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی و مسوولان محلی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در حکم ابراهیم قاسمپور، سرپرست جدید فرمانداری گلبهار آورده است: امید است با اتکال به خداوندمتعال تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) و در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه گام دوم انقلاب و در چارچوب وظایف مصوب و سیاست های دولت مردمی ایران قوی مبتنی بر گفتمان فساد ستیزی، عدالت محوری و قانون مداری موفق و موید باشید.

"محمدرضا حاجی زاده اسفدن" که از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان فرماندار گلبهار منصوب شده بود، پس از برگزاری آئین معارفه فرماندار جدید در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ۲۵ خردادماه و به قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت فرمانداری گلبهار استعفا داده ام.

به گزارش ایرنا، شهر جدید گلبهار که در سال ۱۳۹۹ به شهرستان ارتقا یافته، برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر ایجاد شده که این رقم تا ۴۰۰ هزار نفر قابل توسعه است. شهرستان گلبهار با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha