استاندار مازندران از همکاری مردم در اهدای خون قدردانی کرد

ساری -ایرنا- استاندار مازندران همکاری و مشارکت مردم استان را در اهدای خون مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اهدایی خون فرهنگ بی نظیر نظام جمهوری اسلامی است که باید این فرهنگ را گسترش و حفاظت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در بازدید از انتقال خون مازندران فعالیت در عرصه سلامت و درمان را خدمتی حیاتی و آخرتی دانست و افزود : ارزش کار در حوزه تامین سلامت مردم جامعه بسیار والا و بالا است.

حسینی پور از حضور و رد پای خیرین در حوزه سلامت استان مازندران نیز قدر دانی کرد و بیان داشت : مسیر توسعه زیر ساختی انتقال خون با همت نیروهای انسانی و خیرین رو به رشد و قابل قبول است.

وی از مردم مومن استان مازندران در اهدای خون قدردانی کرد و ادامه داد: نگاه همدلی و نوعدوستی مردم مازندران در اهدا خون بی نظیر است.

استاندار مازندران با اظهار این که همواره استان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است و به تبع با حوادث طبیعی و تصادفات جاده ای نیز مواجه است، بیان داشت: انتقال خون استان نباید را مشکلات خاصی مواجه باشد.

حسینی پور به انجام حجامت بعضی از مردم که با عوارض زیادی مواجه است، اشاره کرد و گفت : اهدای خون بهترین کار به لحاظ پزشکی و درمانی است.

استاندار مازندران به طلبکاری انتقال خون از دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران اشاره کرد و تاکید کرد که این دو دانشگاه موظفند تا دو ماه آینده بدهی خود را با انتقال خون استان تسویه حساب کنند.

استاندار مازندران از همکاری مردم در اهدای خون قدردانی کرد

وی گفت: همچنین این دو دانشگاه مازندران و بابل باید چهار پزشک مورد نیاز انتقال خون استان را هماهنگی و به این اداره کل اعزام کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد : نبض حیات مراکز درمانی در اختیار انتقال خون است و در این بین اهدا کنندگان خون نقش محوری و تولیدی در این فرایند دارند.

استاندار مازندران به پیری جمعیت و بی‌توجهی به فرزندآوری اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های مرتبط باید برای رسیدن به جوانی جمعیت تلاش و همکاری کنند.

استاندار مازندران با بیان این که انتقال خون مازندران در ایجاد مرکز تحقیقات نیز ورود پیدا کند، گفت: خون مردم مازندران به واسطه فعالیت های کشاورزی در روستاها سالمتر و کیفی در است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha