۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85143686
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار همدان: اقدامات دولت در حوزه های مختلف اساسی و اصلاحی است

همدان-ایرنا- فرماندار همدان گفت: دولت در حوزه های مختلف اقتصاد، تولید و فرهنگ دست به اقدامات اساسی و اصلاحی مهم زده است که به‌تدریج در زندگی مردم و سطح جامعه خود را نشان خواهد داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری همدان، مسلم مخفی روز یکشنبه در نشست با هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه سنگ اندازی های دشمن و اغتشاشات سال گذشته حربه دشمن برای متوقف کردن حرکت دولت بود افزود: عملکرد دولت در استان مثبت و قابل دفاع است.

وی اظهار داشت: گفتمان دولت نیاز به تقویت دارد که برهمین اساس از خبرگزاری ها، رسانه ها و روابط عمومی ها انتظار تلاش مضاعف است.

مخفی ادامه داد: امروز ۲۸ خرداد دومین سالروز اعتماد ملت به دولت سیزدهم در انتخابات است و از شهریور ۱۴۰۰ حدودا ۲۰ ماه از فعالیت دولت می گذرد.

فرماندار همدان افزود: دولت سیزدهم با وضعیتی کار را از دولت قبل گرفت که با چالش هایی متعددی مواجه بود و خوب می دانست که باید تصمیم های سخت بگیرد.

این مقام مسئول، تقویت امید و ایمان را بنا به توصیه های رهبر معظم انقلاب یک راهبرد گره گشا در سال انتخابات دانست و گفت: این مهم خنثی کننده خدعه دشمن در ایجاد فضای یاس و نامیدی است.

مخفی با بیان اینکه حامیان دولت قبل نیز به این وضعیت اذعان می کردند اضافه کرد: کرونا، تورم ۵۹ درصدی، کسری ۴۵۰ هزار میلیاردی بودجه و کمبود ذخایر کالاهای اساسی چهار چالش پیش روی دولت در بدو کار بود.

فرماندار همدان یادآور شد: در حوزه سیاست خارجی وضعیت نامطلوبی داشتیم و همه امور و مناسبات به برجام ربط داده می شد حتی در روابط با همسایگان مشکل داشتیم.

مخفی افزود: اغتشاشات و نا آرامی ها همزمان با آغاز حرکت شتابنده دولت که سعی در توقف و ایجاد خلل در سرعت خدمت رسانی داشت موضوع دیگر پیش پای دولت سیزدهم بود.

وی تاکید کرد: تاییدات مقام معظم رهبری به مناسب های مختلف از دولت مردمی معیار مهمی برای این است که دولت سیزدهم در مسیر درست حرکت می کند.

فرماندار همدان با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری احیا سرمایه اجتماعی در بین مردم اولویت دولت مردمی قرار گرفت گفت: در فرمانداری همدان به این مهم توجه شد و ارتباط بی واسطه با مردم و تلاش برای گره گشایی از مشکلات آنان در اولویت است.

مخفی با اشاره به سفر رییس جمهور به استان گفت: به همت استاندار و نگاه ویژه دولت به استان همدان اعتبارات خوبی برای پروژه های عمرانی اختصاص داده شد که همین فرصت سبب فعال شدن پروژه های نیمه تمام شد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه ۶ مرداد۱۴۱ در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، سفر پربرکت رییس جمهور ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان همدان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha