تلاش اداره کل ورزش تهران برای اعزام ۲ بانوی پینگ‌پنگ‌باز به هانگژو

تهران- ایرنا- عضو تیم ملی از اعزام ۲ بانوی پینگ‌پنگ‌باز به بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که مکاتبات لازم با کمیته ملی المپیک برای اضافه شدن یک نفر دیگر از بانوان به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی انجام شده است.

ندا شهسواری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، ضمن تأیید اعزام خود به هانگژو اظهار داشت: در کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، اعزام سه پینگ‌پنگ‌باز مرد که قطعی شده و علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که مکاتبات لازم با کمیته ملی المپیک برای اضافه شدن یک نفر دیگر از بانوان به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی انجام شده که در صورت موافقت، من نیز همراه شیما صفایی عازم هانگژو خواهم شد تا علاوه بر رقابت‌های انفرادی در دوبل نیز شرکت کنیم.

وی ادامه داد: پیگیری این موضوع بسیار خوشحال‌کننده است. در چند سال اخیر تنیس‌روی‌میز در بخش آسیایی پیشرفت خوبی داشته و این حضور راه را برای مدال‌آوری ورزشکاران ایرانی در سطح آسیا و جهانی هموار می‌کند و آینده خوبی پیش روی تنیس روی میز کشورمان خواهد بود.

شهسواری بیان کرد: با توجه‌ به اینکه بیشتر رقبا در این ورزش مربوط به شرق آسیا هستند، رقابت همیشه در این قاره سخت بوده و در حقیقت مدال‌آوری در آسیا مشکل‌تر از جهانی است. امیدواریم با اردوهای مختلف و آنالیز رقبا بتوانیم جایگاه این ورزش را ارتقا بخشیم.

عضو تیم ملی تنیس‌روی‌میز بانوان در پاسخ به این سوال که با توجه به جامعه پر مخاطب این ورزش چرا برادران عالمیان بیشتر در کشورمان شناخته شده هستند خاطرنشان کرد: تعدد حضور این ۲ برادر در مسابقات مختلف جهانی و حضور در لیگ فرانسه و همچنین پیروزی‌های متمادی آنان باعث شده به نسبت سایر ملی‌پوشان شناخته‌تر باشند.

وی در مورد برنامه‌های آینده خود هم یادآور شد: برای حضور مقتدر در هانگژو، شهریورماه امسال در تور جهانی قطر و رقابت‌های آسیایی نیز شرکت خواهم کرد تا بتوانم باانگیزه و شناخت بیشتر به بازی‌های آسیایی بروم. به‌ طور قطع کسب مدال در بازی‌های آسیایی اهمیت زیادی برای من دارد زیرا بعد از این بازی‌ها، مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو دارم که به طور قطع با آنالیز حریفان در بازی‌های آسیایی در شرایط بهتری می‌توانم در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنم. از هر کشور ۲ نفر می‌توانند در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند که امیدوارم بتوانم با ارائه یک بازی خوب سهمیه المپیک بگیرم.

شهسواری درباره حریفان خود هم تصریح کرد: مطرح‌ترین ورزشکاران در این رشته مربوط به ژاپن، کره‌جنوبی و چین هستند که رمز پیروزی در گرو آنالیز و تمرینات بدنسازی و اردوهای فشرده محقق خواهد شد.

به گفته این عضو تیم ملی با توجه وضعیت اقتصادی موجود با ترغیب اسپانسرها می‌توان شاهد رشد این ورزش شد؛ چرا که موفقیت در این ورزش با حضور متعدد در میادین جهانی و کمپ‌های خارج از کشور محقق خواهد شد.

قارداشی: بی خبریم

به دنبال یافتن صحت و سقم اعزام دو بانوی تنیس روی میز به مسابقات هانگژو، خبرنگار ورزشی ایرنا با مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز به گفت و گو پرداخت که قارداشی با اعلام بی خبری از این موضوع خاطرنشان کرد: هنوز چیزی به فدراسیون اعلام نشده است و از این موضوع بی خبر هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha