۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85143748
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای مشهد از مرز ۴۰ درجه عبور می کند+ فیلم

۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبر: 85143748
دمای هوای مشهد از مرز ۴۰ درجه عبور می کند+ فیلم

مشهد-ایرنا-کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ادامه افزایش گرمای هوا، دمای کلانشهر مشهد فردا برای نخستین بار در سال جاری از مرز ۴۰ درجه عبور می کند.

زهرا عنایتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای کلانشهر مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۸ درجه سلسیوس می رسد که باتوجه به مدل های هواشناسی، گرمترین روز از ابتدای سال جاری است.

وی ادامه داد: دمای کنونی هوای مشهد ۳۳ درجه است که بنا بر پیش بینی ها، روند افزایشی دما در این کلانشهر و سایر نقاط خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

دمای هوای مشهد از مرز ۴۰ درجه عبور می کند+ فیلم

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۶ و مه ولات با ۴۳ درجه سلسیوس به ترتیب خنکترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و کلانشهر مشهد نیز در خنکترین ساعات دمای ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

عنایتی افزود: همچنین وزش باد، پدیده غالب نقاط مختلف خراسان رضوی خواهد بود و شدت آن در نواحی غربی و بادخیز استان بیشتر خواهد بود که احتمال بروز خسارت و گرد و خاک در این نواحی دور از انتظار نیست و روز گذشته، شهرستان سبزوار با ۶۱ کیلومتر در ساعت بیشترین سرعت وزش باد را به ثبت رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha