۸۰۰ میلیارد ریال جرایم مالیاتی اصناف گچساران بخشیده شد

گچساران- ایرنا- رئیس اداره امور مالیاتی گچساران گفت: بازاریان گچساران بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال از شهریورماه سال گذشته تاکنون از بخشودگی جرایم  مالیاتی برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا داریوش احمدی روز یکشنبه در اجلاس عمومی اتاق اصناف با موضوع بررسی مسایل و مشکلات اصناف و بازاریان شهرستان گچساران افزود: تبصره ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: هم اکنون میز خدمت برای راهنمایی و ارایه مشاوره اظهارنامه مالیاتی به بازاریان به صورت تمام وقت از ساعت هفت صبح تا ۲۲ شب در اداره امور مالیاتی شهرستان فعال است.

احمدی با بیان اینکه بهره مندی از معافیت های مالیاتی منوط به ارائه اظهارنامه در مهلت مقرر است، گفت: واحدهایی که در مهلت تعیین شده اظهارنامه ارسال نکنند، از معافیت های مالیاتی بهره مند نخواهند شد.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان گچساران آخرین فرصت ارایه اظهارنامه مالیاتی مشاغل و اصناف را پایان خردادم امسال عنوان کرد.

صدور یکهزارو ۳۰۰ پروانه کسب در گچساران در دست اجراست

۸۰۰ میلیارد ریال جرایم مالیاتی اصناف گچساران بخشیده شد

رییس مجمع اصناف گچساران افزود: هم اکنون صدور بیش از یکهزارو ۳۰۰ فقره پروانه کسب در این شهرستان در دست اجراست و تمامی مراحل صدور پروانه کسب در این شهرستان به صورت الکترونیکی انجام می شود.

فرزاد اکبری همکاری نکردن بانک‌ها با اصناف، افزایش بی‌سابقه اجاره بها ، ساخت پارکینگ برای تسهیل کار اصناف و حمایت‌های مالیاتی را از مشکلات اصناف این شهرستان عنوان کرد.

وی ابراز کرد: متولیان در زمینه واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی برای ساماندهی صنوف آلاینده این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

اکبری با بیان اینکه ایجاد سایت نمایشگاهی در این شهرستان ضروری است گفت: ۳۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح شهر دوگنبدان وجود دارد که تمامی مراحل ایجاد این فروشگاه‌ها اعم از صدور پروانه و افتتاح حساب در تهران انجام می‌گیرد و هیچگونه هزینه‌ای در شهرستان پرداخت نمی‌شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از چهار هزار و ۹۵۴ واحد صنفی دارای پروانه کسب در این شهرستان فعالیت دارند.

تکریم ارباب رجوع اولویت کاری اتحادیه ها و اصناف گچساران قرار گیرد

۸۰۰ میلیارد ریال جرایم مالیاتی اصناف گچساران بخشیده شد

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت با بیان اینکه جامعه بزرگ اصناف بیشترین اشتغال را در شهرستان دارند گفت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت کاری اتحادیه ها و اصناف گچساران قرار گیرد.

غلامعلی محرابی افزود: اعضای اتاق اصناف باید برنامه های مدون را ترسیم کنند تعاملات خود را با مسوولان شهرستان گچساران حفظ و با هماهنگی آنها برنامه های خود را پیش ببرند.

وی بیان کرد: در بازار شهرستان کالای قاچاق به شدت دیده می‌شود.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گفت: بازاریان به بحث امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشند.

نظارت بر بازار گچساران تشدید شود

معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود تشدید نظارت‌ها بر نحوه عرضه و قیمت اجناس با هدف جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد ضروری است‌.

۸۰۰ میلیارد ریال جرایم مالیاتی اصناف گچساران بخشیده شد

عبدالله روشن ضمیر ابراز کرد: اصناف نقش موثری در تنظیم بازار و اقتصاد دارند و تقش اجتماعی آنها بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به متعدد بودن فروشگاه های زنجیره ای و گله مندی برخی از بازاریان در این زمینه گفت: از این فروشگاه های زنجیره ای می توان برای ایجاد یک رقابت سالم بین فروشگاه های زنجیره ای و مغازه داران استفاده کرد.
روشن ضمیر تصریح کرد: نظارت بر کار فروشگاه زنجیره ای باید از سوی اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت انجام شود.

وی بیان کرد: همچنین باید نظارت بر رسته میوه فروشان و قیمت اجناس در این شهرستان بیشتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha