محموله ۱۴۲ کیلویی شیشه و هرویین در بردسیر کشف شد

کرمان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۱۴۲ کیلوگرمی مواد مخدر شامل ۸۸ کیلو هرویین و ۵۴ کیلو شیشه به اضافه ۱۰ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو پژو عبوری در جاده های خاکی محدوده شهرستان بردسیر خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالعلی روانبخش اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد و پایگاه شهید خواجویی بهرامجرد هنگام گشت زنی در یکی از محورهای روستایی شهرستان بردسیر متوجه عبور یک دستگاه خودرو پژو از نقاط فرعی شدند که با استقرار ضربتی در ادامه مسیر، این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران هنگام بازرسی از ۲ سرنشین این خودرو، متوجه دور زدن یک دستگاه خودرو پژو دیگر قبل از محل حضور خود شدند که با اعزام نزدیکترین واحد گشت تکاوری به محل اعلامی مشخص شد راننده آن با بر جا گذاشتن خودرو در یک نقطه از محل فرار کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۸ کیلو هرویین، ۵۴ کیلو شیشه و ۱۰ کیلو تریاک کشف و خودرو اول را به همراه راننده و سرنشین آن به منظور تکمیل تحقیقات به نزدیکترین مقر انتظامی منتقل کردند.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل عبور قاچاقچیان و جابه جایی مواد مخدر به مناطق دیگر کشور است که در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز متحمل هزینه های مادی و معنوی زیادی می شود.

شهرستان بردسیر در فاصله ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha