نتانیاهو ۱۰ گردان برای جنگ با فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ تشکیل داد

تهران-ایرنا- درحالی که رژیم صهیونیستی از بیرون و درون سرزمین های اشغالی به محاصره محور مقاومت درآمده و خود را این بار برای نبرد با مقاومت در داخل این سرزمین ها در جنگ آینده آماده می کند، حالا منابع خبری این رژیم خبر می دهند که سران صهیونیست نگران قیام فلسطینیان ساکن فلسطین اشغالی نیز درصورت وقوع چنین جنگی هستند و ۱۰ گردان برای مقابله با آنها تشکیل داده اند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه صهیونیستی "کان" اعلام کرد که در روزهای اخیر جلساتی در کمیسیون امنیت و روابط خارجی در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برگزار شده است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این جلسات حضور داشته است.

اعضای این کمیسیون در این جلسات سوالاتی در خصوص برخی مسائل امنیتی رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو پرسیده اند.

به گفته شبکه صهیونیستی کان، آن ها مساله آمادگی ارتش این رژیم برای یک جنگ فراگیر در چند جبهه و احتمال اینکه فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغال شده سال ۱۹۴۸ نیز وارد عمل شود را با نتانیاهو مطرح کرده اند و او در جواب گفته است: ارتش بی شک این مساله را بررسی می کند و ای ن احتمال را نیز در نظر گرفته است و برای آن آمادگی دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۰ گردان از این رژیم درحال آموزش دیدن برای چنین مساله ای است و علیرغم اینکه این تعداد نیرو برای چنین امری کم است اما انتظار چنین روزی می رود.

ارتش رژیم صهیونیستی که تا پیش از این فقط به فکر تجاوز به همسایگان و توسعه طلبی بود، با قبول چند شکست از رزمندگان حزب الله این روزها خود را برای نبرد در داخل سرزمین های اشغالی با نیروهای ویژه رضوان آماده می کند و این بدان معنا است که رویای نیل تا فرات صهیونیستها نه تنها برباد رفته بلکه آنها اکنون به دنبال راه نجاتی برای خود می گردند. حالا آنها از قیام فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی نیز به هراس افتاده اند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت چند روز پیش این واقعیت را یادآوری کرد که برای اولین بار ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل مانوری را انجام داد که تقابل بین نظامیان خود و نیروهای خارجی در داخل سرزمین‌های اشغالی را شبیه‌سازی می‌کرد.

این رسانه صهیونیست افزود: این مانور در پی اجرای رزمایش اخیر حزب الله در نزدیکی مرز (لبنان با سرزمین های اشغالی) انجام شد که اجرای عملیات نفوذ به مرز و سیطره بر شهرک‌های (صهیونیست‌نشین) داخل (سرزمین‌های اشغالی) را شبیه‌سازی می‌کرد.

حزب الله روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) و چند روز مانده به بیست و سومین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب لبنان رزمایش برگزار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha