۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85145191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ واحد تولیدی صنعتی در زنجان احیا شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبر: 85145191
۶ واحد تولیدی صنعتی در زنجان احیا شد

زنجان- ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی سه ماهه ابتدای امسال ۶ واحد تولیدی صنعتی غیر فعال در این استان به چرخه تولید بازگشت.

مجید گلشنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان عملکرد احیای واحدهای غیرفعال در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۸ درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۲۱ واحد تولیدی راکد در استان احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعداد پروانه های بهره برداری صادر شده در این استان را هزار و ۲۳۸ فقره اعلام و خاطرنشان کرد: میزان سرمایه گذاری به روز نشده در این طرح ها بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان بوده که زمینه اشتغال ۴۸ هزار نفر در آنها فراهم شده است.

گلشنی همچنین از صدور ۲ هزار و ۲۷۱ جواز تاسیس با سرمایه گذاری پیش بینی شده ۱۰۶ هزار میلیارد تومان خبر داد و افزود: به طور معمول حدود ۲۰ درصد از این جواز تاسیس ها منجر به صدور پروانه بهره برداری و اجرای طرح می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه تنوع سبد محصول و صادرات محوری راهبرد جذب سرمایه گذاری های جدید در این استان است، گفت: در راستای سند راهبردی توسعه صنعتی استان به دنبال جذب سرمایه گذاری های خارجی و جدید به‌ویژه در صنایع مادر استان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha