۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85145484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان زنجان: با مسببان بروز حوادث آزادراهی استان برخورد می‌شود

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان گفت : با مسببان بروز حوادث در آزادراه زنجان- تبریز و زنجان- قزوین بدون اغماض برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز عباسی روز دوشنبه در جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان افزود: مطالبه مردم زنجان در بهسازی کامل هر ۲ محور به حق بوده و اداره راهداری باید بی‌وقفه به وظایف قانونی خود عمل کند.
وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌ها و موضوعات مهمی که دستگاه قضایی و دادستان بعنوان مدعی العموم به طور جدی پیگیری می‌کند موضوع نحوه عملکرد مدیران است.

این مسوول عنوان کرد: در شرایط فعلی با توجه به وضعیت اسفناک آسفالت این ۲ محور آزادراهی که به حق داد مردم را درآورده باید مسئولان ذیربط بویژه اداره کل راهداری استان پاسخگو باشند.
عباسی تاکید کرد :راه‌های مواصلاتی از شاخص‌های بسیار مهم در میزان پیشرفت اقتصادی و صنعتی استان ها محسوب شده و هر دو محور آزادراهی از محورهای کلیدی و تاثیرگذار در سطح کشور و استان می‌باشند.

دادستان زنجان ادامه داد: انتطار می رود کیفیت آسفالت، وضعیت کیفی و امکانات آن در شأن مردم و ترددکنندگان آن باشد لذا اداره کل راهداری به همراه شرکت آزادراه زنجان - تبریز باید با فوریت مشکلات و اختلافات خود را حل کرده و به سرعت عملیات بهسازی این مسیر ادامه یابد که در غیر اینصورت با ترک فعل مدیران مربوطه برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: صرف‌نظر از توافقنامه بین وزارت راه و شهرسازی و شرکت ملی آزاد راه زنجان-تبریز باردیگر تاکید می شود لزوم تامین منابع مالی از سوی شرکت آزادراه، نافی مسئولیت قانونی اداره کل راهداری در نگهداری و ایمن سازی آزاد راه زنجان- تبریز به عنوان متصدی ذیربط نیست.
عباسی خاطرنشان کرد: در خصوص آزاد راه های های یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و در جهت پیگیری مطالبه مردم استان و پیشگیری از حوادث این محورها و حفظ حقوق عامه جلسات متعدد تشکیل و مکاتبات و دستورات مقتضی صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha