۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴
کد خبر: 85145498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکالونی: تغییرات در آرژانتین ادامه دارد/ برخی نفرات تعیین‌کننده هستند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: تغییرات در ترکیب ما برای استفاده از تمامی داشته‌های‌مان، ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ تور آسیایی خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل اندونزی به اتمام رساند. در این دیدار لیونل مسی حضور نداشت.

آرژانتین پیش از این در پکن مقابل استرالیا قرار گرفته و با همین نتیجه به برتری دست یافته بود.

لیونل اسکالونی در پایان دیدار مقابل اندونزی، گفت: تاریخ بازی‌ها خوب نبود اما از بازیکنانم راضی هستم. نگاه نفرات تیم به این دیدارهای دوستانه، حرفه‌ای بود.

وی افزود: بازی مقابل اندونزی برای ما چندان راحت نبود و آنها خیلی دونده و خوب بودند. مهم برای آرژانتین این است که محک جدی بخورد تا برای رویدادهای رسمی آماده‌تر باشد.

سرمربی آلبی‌سلسته در خصوص تغییرات زیاد در ترکیب تیمش در دیدارهای اخیر اضافه کرد: این تغییرات ادامه پیدا می‌کند چون باید از همه داشته‌ها استفاده کرد.

وی همچون گذشته نامی از بازیکنی خاص نبرد و افزود: وقتی شما تیمی کار می‌کنید، به هدف می‌رسید. می‌دانیم سوال شما خبرنگاران به چه دلیل است، ولی ما یک تیم هستیم. هرچند برخی نفرات تعیین‌کننده هستند و همیشه نتایج را تغییر می‌دهند. ما در تیم‌مان این نفرات را داریم که در دیدارهای بزرگ، جریان بازی را تغییر می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha