دانشگاه ارومیه کتاب بین‌المللی مدیریت زباله‌های پلاستیکی را منتشر کرد

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه ارومیه گفت: کتاب تصفیه و مدیریت زباله‌های پلاستیکی به زبان انگلیسی به نوشته اساتید علمی این دانشگاه منتشر شد.

دکتر احمد علیجانپور روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار با اشاره به فعالیت اساتید دانشگاهی درحوزه انتشارات افزود: کتاب Plastic Waste Treatment and Management به همت دانش آموختگان دانشگاه ارومیه در انتشارات معتبر بین المللی Springer به زبان انگلیسی منتشر شد.

به گفته وی، رویکرد این کتاب با توجه به عنوان آن در زمینه فرآیندهای گازسازی است.
وی با تقدیر از تلاش‌های دکتر رزگار حسن زاده و دکتر پریسا مجاور از دانش آموختگان دکتری مهندسی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه گفت: این کتاب با همت اساتید علمی در انتشارات معتبر بین المللی Springer به زبان انگلیسی در هشت فصل چاپ شده است.
وی با بیان اینکه اکثریت هشت فصل به قلم اعضای هیات علمی و دانش آموختگان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه نگاشته شده است، افزود: این کتاب چشم اندازی جامع را از فرآیند گازسازی و پتانسیل آن به عنوان یک استراتژی قوی برای فرایابی ضایعات پلاستیکی ارائه داده است و در آن بر بررسی تبدیل ضایعات پلاستیکی به محصولات با ارزش بالا برای دستیابی به مدیریت پایدار و کارای ضایعات پلاستیکی پرداخته شده است.
رییس دانشگاه ارومیه اظهار کرد: همراهی نویسندگانی از دانشگاه های اتریش و کانادا در این کتاب نشان از شاخصه‌های بین‌المللی در نگارش این کار فرهنگی و علمی است.
به گزارش ایرنا، امیررضا غریبی، دکتر رضا بابازاده، دکتر رزگار حسن زاده، دکتر پریسا مجاور، دکتر عطا چیت ساز، سیدجنید حسن نژاد، دکتر مرتضی خلیلیان، دکتر شهرام خلیل آریا، دکتر طاهر ازدست، دکتر چول پارک، دکتر علی دنیوی و دکتر مارک روزن از جمله نویسندگان این کتاب هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha