۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85145763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۸۰۰ تن آسفالت در قیدار تولید می‌شود

زنجان - ایرنا - شهردار قیدار گفت: ظرفیت تولید کارخانه آسفالت شهرداری این شهر به طور متوسط ۸۰۰ تن در روز است.

سید مصطفی موسوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از آغاز جدی آسفالت‌ریزی با چندین گروه پیمانکاری در شهر قیدار خبر داد و گفت: این نهضت آسفالت‌ریزی در تاریخ تاسیس شهرداری قیدار بی‌سابقه بوده است.

موسوی گفت: گروه مکانیزه آسفالت‌ریزی در چند روز آینده، فعالیت خود را در شهر آغاز خواهد کرد و پیش بینی می‌شود اقدامات خود را تا پنج ماه آینده به پایان برساند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت و تاسیسات شن و ماسه قیدار از گذشته با کمبودهایی مواجه بود، اظهار کرد: سال گذشته بخشی از این کمبودها برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان رفع و امسال نیز نواقص به طور کامل مرتفع شد.

موسوی گفت: امسال با تعمیر و به روزرسانی کارخانه آسفالت و تاسیسات شن و ماسه بر اساس استانداردهای موجود ضمن افزایش تناژ تولیدی و کیفیت آسفالت در هزینه های جاری کارخانه و تاسیسات شن و ماسه صرفه‌جویی می شود.

وی ظرفیت تولید شن و ماسه را نیز به طور متوسط ۵۰۰ تن در روز ذکر کرد و گفت: انواع دانه بندی‌های سنگی شامل نخودی، بادامی، ماسه و مصالح شکسته مورد نیاز عمل آوری آسفالت در تاسیسات شن و ماسه شهرداری تولید می‌شود.

موسوی با بیان اینکه نیاز اصلی شهروندان در بحث عبور و مرور موضوع ترمیم و روکش آسفالت و نیز عملیات جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی است، اضافه کرد: مدیریت شهری طی سال گذشته قریب به ۲۰ هزار تن آسفالت ریزی، ۱۳ هزار متر جدولگذاری و ۱۲ هزار متر مربع پیاده‌روسازی اجرا کرد که این حجم از عملیات عمرانی در حوزه بهبود عبور و مرور در شهرداری قیدار بی‌سابقه بوده است.

شهردار قیدار افزود: امسال نیز با توجه به روزآمد شدن کارخانه آسفالت و خرید تجهیزات لازم پیش بینی می‌شود این رقم به حدود ۲۵ هزار تن افزایش یابد.

موسوی ادامه داد: امسال آسفالت ریزی معابر خاکی با تراکم جمعیتی بالا، معابر اصلی و فرعی با روکش آسفالت فرسوده و بافت فرسوده و ناکارآمد شهری را در برنامه کاری داریم و در حال حاضر ۲ پیمانکار آسفالت ریزی با ۲ گروه دستی فعالیت دارند.

شهردار قیدار از انعقاد قرارداد با گروه مکانیزه آسفالت ریزی خبر داد و اضافه کرد: این گروه از اواخر خردادماه فعالیت خود را در شهر آغاز خواهند کرد.

موسوی با بیان اینکه گروه های دستی آسفالت ریزی نیز از ۲ ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده اند، یادآور شد: با آغاز آسفالت ریزی مکانیزه پیش بینی می شود روزانه به طور متوسط ۳۰۰ تن آسفالت در سطح معابر شهر قیدار پخش شود.

وی با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و اولویت پخش آسفالت در معابر شهر قیدار و نیز با اشاره به ظرفیت خوب تولید آسفالت در کارخانه شهرداری قیدار، برای انعقاد قرارداد با شهرداری‌های استان و سایر دستگاه‌های عمرانی تامین آسفالت اعلام آمادگی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha