۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85146197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترویج ارزش های دینی، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ترویج ارزشهای دینی و اخلاقی می تواند تاثیر ویژه ای در پیشگیری از گرایش افراد به آسیب های اجتماعی گوناگون داشته باشد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در جلسه قرارگاه مقابله و پیشگیری از سرقت فراجا اظهار کرد: بی تردید اگر در امور مربوط به زندگی بر اساس باورهای دینی عمل شود، خود به خود جامعه از آسیب های اجتماعی دور خواهد شد و شاهد ناهنجاری ها در اجتماع نخواهیم بود.

حسین نژاد با بیان اینکه خراسان شمالی از امن ترین استان ها است، گفت: اگر دستگاه های انتظامی و قضایی استان سرقت ها و علل آن برا بررسی می کنند باید این نتایج این بررسی ها به عنوان نقشه راه پیشگیری از سرقت به کارگیری شود.

تاکید بر خودمراقبتی ادارات در برابر سرقت

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر خود مراقبتی ادارات در برابر سرقت ها، گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی برای پیشگیری و مقابله با سرقت‌های احتمالی در سطح شهرها و روستاها انجام شود و این امر در دستور کار همه ادارات دولتی استان قرار گیرد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: ساماندهی ضایعاتی ها، نصب دوربین های پیشرفته در ادارات و عدم ارایه مرخصی به مجرمان سابقه دار توسط دستگاه قضا باید در دستورکار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سرقت ها همیشه وجود دارند اما با پیشرفت تکنولوژی انواع آن تغییر می کند به گونه ای که برای مقابله با آن دستگاه های اجرایی باید ابتکار به خرج دهند.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در در شمال شرق کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha