۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85146490
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پلیس جغرافیای کشور را برای قانون‌شکنان ناامن می کند

اصفهان - ایرنا - فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ناامن‌کردن‌تمام استان‌ها در محدوده جغرافیای کشور برای قانون شکنان وگردن کشان از اولویت‌ها واهداف مهم پلیس است.

به گزارش ایرنا ، سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان در محل ستاد فرماندهی افزود: پلیس در حوزه امنیت‌، خود را مکلف می داند که این‌ سفره ای که به رسم امانت تحویل گرفته است به‌درستی و با رضایت عمومی تحویل بدهد.

وی اظهار داشت: در این راستا باید برای تامین امنیت امتی که امامت و ایدئولوژی دارد، خمودگی را کنار گذاشت و با عزم و اراده آهنین و اقتدا به راه شهدا ادامه داد.

فرمانده کل انتظامی کشور با یادآوری شهدای تقدیمی نیروی انتظامی به نظام اسلامی به ویژه شهدایی که در سال گذشته و امسال به شهادت رسید گفت: راه این شهدا با همت و تلاش مجموعه انتظامی ادامه خواهد یافت.

وی، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی سابق اصفهان را از جمله افرادی دانست که اثرات وجودی بزرگی از خود بر جا گذاشته است.

سردار رادان افزود: به لحاظ جغرافیایی برخی مناطق برای ما اهمیت خاصی دارند؛ از جمله اصفهان، قم، خوزستان، خراسان ودیگر جاهایی که چهره و صحنه آنجا خاص است.

وی افزود: برای انتخاب فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان پس از بررسی های فراوان به سردار علینقیان‌پور رسیدیم‌ که تجربه های فراوان در استان‌های مختلف دارد و فردی پرشور ونشاط وخوش فکر و عملیاتی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر ادامه کار واهداف فرمانده سابق در اصفهان افزود: باید تمام تلاش فرمانده جدید برای جلب رضایت خدا، مردم، تامین امنیت و ‌آسایش هموطنان و ارتقای توانایی های کارکنان و پرورش واحدهای تخصصی باشد.

وی تاکید کرد: از این به بعد باید این استان همانند سایر استان‌ها به شدت برای گردن شکنان و قانون شکنان و برای کسانی که قصد دارند از دیوار قانون بالا روند ‌و به حد مردم این استان تعدی کنند ناامن شود.

وی بر همراهی و همکاری با بسیج و سپاه قهرمان و گرفتن نظر پیشکسوتان و حضور در تمام‌صحنه هایی که دشمن را غافلگیر می کند تاکید کرد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمن همچنان به دشمنی‌گری وانقلابیون به انقلابی‌گری پرداخته اند گفت: انقلابی بودن خوب است اما انقلابی و ولایتی ماندن مهم است زیرا جنگ، جنگ‌شناختی است.

فرمانده انتظامی جدید استان اصفهان نیز گفت: مردم شریف و ولایتمدار و بافرهنگ اصفهان شایسته بهترین‌ها در حوزه نظم وامنیت و خدمات انتظامی هستند.

سردار حمید علینقیان‌ پور افزود: حراست و تامین امنیت وآسایش عمومی و رسیدگی و ارتقای شان ‌کارکنان‌ و تقویت پلیس‌های تخصصی که همواره در حکم رهبر معظم انقلاب برای فرمانده فراجا مورد تاکید بوده در اولویت اهداف انتظامی استان قرار دارد.

وی یادآور شد: در روزهای آینده مجموعه ای از طرح‌ها و برنامه های پلیسی با شعار مردم فهیم‌ و پلیس خدمتگزار در استان برنامه ریزی وعملیاتی می شود.

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی سابق اصفهان نیز در این مراسم از تمامی نیروهای نظامی، امنیتی و قضایی استان به‌دلیل همکاری‌ها وتعامل خوب آنان در برقراری امنیت در مدت حضور ومسوولیت خود در استان تقدیر کرد.

به گرارش ایرنا در پایان این آیین سردار”حمید علینقیان پور” به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان معرفی و از خدمات چهارساله سردار “محمدرضا میرحیدری” فرمانده سابق تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha