تمهیدات پلیسی برای تامین امنیت انتخابات در اصفهان اندیشیده شد

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس استان، تمهیدات لازم را برای تامین امنیت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اندیشیده است تا بدون هیچگونه مشکل خاص و در کمال امنیت این رویداد مهم برگزار شود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید علینقیان‌پور روز چهارشنبه در گردهمایی مداحان و مدیران هیات‌های مذهبی اصفهان در حسینیه بنی فاطمه(س) این شهر افزود: در موضوع انتخابات باید به چهار نکته مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت توجه شود.
وی با بیان اینکه موضوع رقابت از جمله مؤلفه‌های مهم هر انتخاباتی است، گفت: رقابت سالم انتخاباتی در این دوره بین نامزدها در حال انجام است.
رئیس پلیس استان اصفهان افزود: سلامت انتخابات نیز توسط هیات های نظارت که از سوی شورای نگهبان تعیین می‌شوند، دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه مشارکت پرشور در انتخابات وظیفه مردمی است که واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: شرکت در انتخابات، یک حق قانونی و یک تکلیف شرعی است.
سردار علینقیان پور افزود: هرکس که به رشد و پیشرفت، عزت و اقتدار، امنیت و آبادانی این کشور علاقه‌مند است، در انتخابات حضور یافته و با بصیرت خود نامزد اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب می کند.
وی، پشتیبانی مردم از ولی فقیه را رمز بقای نظام اسلامی و عبور از بحران‌ها، مشکلات و طوفان‌های سهمگین حوادث در طول ۴۵ سال گذشته توصیف کرد و گفت: ملت ایران با پیروی از ولی فقیه توانست مشکلات فراوانی از جنگ هشت ساله تا ترور رئیس جمهور، نخست وزیر، شخصیت‌های برجسته نظام، فشارهای اقتصادی، تحریم و فتنه داعش را پشت سر گذاشته و خم به ابرو نیاورده است.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در حادثه اخیر که مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به اتمام رسیده بود و هنوز مجالس جدید تشکیل نشده بودند حادثه شهادت رئیس جمهور بهمراه جمعی از مسوولان عالی رتبه کشور رخ داد که اگر این اتفاق در هر یک از کشورهای دنیا رخ می‌داد، مرزهای جغرافیایی را می‌بستند و وضع فوق‌العاده اعلام می‌کردند.
وی افزود: همه دیدید که رهبر معظم انقلاب با نفس مسیحایی خود به همه آرامش بخشیدند و فرمودند: «ان شاءالله که اتفاقی نیفتاده ولی اگر حادثه‌ای هم برای این عزیزان رخ داده باشد مردم مطمئن باشند که هیچ خللی در اداره امور کشور به وجود نخواهد آمد».
سردار علینقیان پور ادامه داد: بعد از این اتفاق ناگوار نه‌تنها مرزهای کشور بسته نشد بلکه ده‌ها نفر از شخصیت‌های برجسته دنیا در مراسم تشییع شرکت کرده و این مراسم با حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف برگزار شد که اینها همه به برکت ولایتی است که از غدیرخم شروع شده و تا به امروز امتداد پیدا کرده است.
وی به کینه و دشمنی طولانی‌مدت نظام‌های استکباری با اصل ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: یکی از تئوریسین‌های معروف غربی در این باره می‌گوید، ایران پرنده‌ای به نام ولی فقیه دارد که آنقدر بال‌هایش بلند است که توپ‌ها، موشک‌ها و ماهواره‌های ما به او نمی‌رسد و ما باید ۲ بال او که یکی مهدویت و یکی شهادت است را بزنیم تا بتوانیم بر این کشور مسلط شویم.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha