رستمیان: به موفقیت در هانگژو امیدواریم/ بانوان جوجیتسو روند روبه رشدی دارند

تهران- ایرنا- رئیس انجمن جوجیتسو ایران با بیان اینکه به موفقیت ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی هانگژو امیدوار است به روند روبه رشد بانوان این رشته تاکید کرد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، محمدحسن رستمیان در خصوص حضور جوجیتسو ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: قرار است سه شرکت کننده ( ۲ مرد و یک زن) در هانگژو پیدا کنیم. البته حضور ورزشکار بانوی ما هنوز در هاله‌ای از ابهام است و امیدوارم که مسئولان ورزش نسبت به اعزام وی هم مساعدت و حمایت کنند.

وی با تمجید از توسعه و گسترش جوجیتسو در حوزه بانوان تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه بانوان روند رو به رشد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم و حتی در مدال آوری مثل رقابت‌های داخل سالن آسیا (نشان طلا)، مسابقات جهانی و آسیایی، مدال‌های نقره و برنز کسب شده و به هرحال بانوان ما در این بخش سهم پررنگی داشته‌اند.

رئیس انجمن جوجیتسو از برنامه‌ریزی مدون جهت آماده سازی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: کادر فنی تیم‌های ملی مدت‌هاست که برای آماده‌سازی تیم برنامه‌ریزی داشته و حتی اردوهای آماده سازی مستمر برگزار کرده است. در صدد هستیم یک اردوی مشترک با چند تیم قدرتمند اروپایی برپا کنیم که قطعا در بالا بردن کیفیت ملی‌پوشان نقش به‌سزایی خواهد داشت.

رستمیان ادامه داد: امسال علاوه بر بازی‌های آسیایی هانگژو، مسابقات جهانی مغولستان و رقابتهای جهانی زیر ۲۱ سال قزاقستان را پیش رو داریم که مسابقات امیدهای جهان در پشتوانه سازی و نگاه ویژه به بخش جوانان انکار ناپذیر خواهد بود.

رستمیان از تصویب اساسنامه انجمن جوجیتسو در مجمع عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی خبر داد و گفت: با حمایت سیدمحمدپولادگر، علی رغبتی و محمد علیپور، اساسنامه انجمن منطبق بر اساسنامه سازمان جهانی به تصوب رسید که لازم است از پشتیبانی و حمایت ویژه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

رئیس انجمن جوجیتسو ایران در پایان، خاطرنشان کرد: با مصوبه و دستور صریح وزارت ورزش و جوانان رشته‌هایی که تحت عنوان جوجیتسو در برخی از فدراسیون‌ها فعالیت می‌کنند باید زیر مجموعه انجمن جوجیتسو ایران قرار بگیرند و ما با آغوش باز پذیرای جوجیتسوکاران در سراسر کشور خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha