۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85146544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سه خبر کوتاه انتظامی از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری ۲ سارق حرفه ای، کشف البسه قاچاق، دستگیری سارق محتویات خودرو سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه ۳۰ خرداد است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان رئیس پلیس آگاهی لرستان روز سه شنبه اظهار کرد: ۲ سارق حرفه ای در خرم آباد دستگیر و ۶ فقره سرقت از آنها کشف و صبط شد.

سرهنگ عبدالرضا رخشان افزود: در پی وقوع سرقت منزل در شهرستان خرم‌اباد، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی۲ سارق را در این زمینه شناسایی و در عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه و چهار فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند و مقادیری کابل، دینام، کف کش و وسایل برقی مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ رخشان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس به خصوص در ساعات پایانی شب، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

کشف البسه قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: محموله البسه قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان "خرم آباد" کشف و ضبط شد.

سرهنگ نبی الله قاسمی افزود: ماموران انتظامی خرم آباد حین کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های ارتباطی این شهرستان به ۲ دستگاه خودوری سبک مشکوک و طی عملیاتی آنها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودروها مقادیری انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی ادامه داد: ارزش کالاهای مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده که در این زمینه ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری سارق محتویات خودرو و کشف سه فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲خرم آباد با اقدامات اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و ۳ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علی امانی" درباره جزئیات این خبر بیان کرد: طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های متخلف و پلاک مخدوش در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش توقیف شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مجرمان برخورد خواهد کرد و شهروندان در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha