۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85146692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: قرارگاه فرزندآوری در دزفول تشکیل شود

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبر: 85146692
فرماندار: قرارگاه فرزندآوری در دزفول تشکیل شود

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای فرهنگ سازی و جوانی جمعیت گفت: قرارگاه مرتبط با فرزندآوری و جمعیت باید در روزهای آینده تشکیل و قوانین مرتبط با شهرستان پیگیری شوند.

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند سه شنبه در نشست مجمع سلامت در دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: یکی از دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری جوانی جمعیت است که ابلاغیه و مصوبات فراوانی برای اجرایی شدن آن تنظیم شد که بخشی از آن‌ها نیاز به زمان دارد و بخش دیگر در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه جوانی جمعیت از مسائل اساسی در بقا و پیشرفت کشور است، ادامه داد: اگر مصوباتی که در قانون جوانی جمعیت وجود دارند، با کمک دستگاه‌های اجرایی جامه عمل بپوشند، به طور قطع می‌توانیم یک مسیر خوب را پیش ببریم.

فرماندار: قرارگاه فرزندآوری در دزفول تشکیل شود

فرماندار ویژه شهرستان دزفول به اهمیت مسائل زیرساختی و فشارهای اقتصادی اشاره کرد و گفت: اگرچه اجرای برخی از مصوبات از جمله تامین اراضی مسکن‌ طرح فرزندآوری مشکل است اما به هر نحوی در حال انجام است.
وی افزود: درخصوص پرداخت تسهیلات به دلیل عمل نکردن برخی بانک‌های عامل به وظایف خود با مشکلاتی مواجه هستیم اگرچه بانک‌ها نیز مشکلاتی چون تامین نشدن اعتبار دارند.
خردمند با تاکید بر استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد و خیرین اظهارکرد: فرهنگ سازی و معرفی قانون به مردم باید در دستور کار قرار گیرد تا فرآیند اجرای قوانین برای مردم روشن شود.
وی اضافه کرد: در مسیر فرهنگ سازی فرزند آوری نیاز است اطلاع رسانی لازم در فضای مجازی صورت گیرد و پویش‌های مختلفی با حضور مردم به جریان انداخته شود.
فرماندار ویژه دزفول گفت: وقتی مطالبه گری مقام معظم رهبری در این راستا متوقف نشده همه مسوولان موظف هستند این موضوع را به سرانجام برسانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha