۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۲۸
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85146780
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۲۸
کد خبر: 85146780
اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد

زاهدان- ایرنا- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف بیش‌از ۱۲۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش ۱۸۳ میلیارد تومان با حکم قضایی خبر داد.

حسینعلی کریمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:اراضی دولتی سراوان با تلاش ماموران یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی و همکاری و نظارت دستگاه‌های قضایی و امنیتی سیستان و بلوچستان، از تصرف اشخاص سودجو خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود، گفت: با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاطت اراضی سیستان و بلوچستان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال بوده و مردم عزیز استان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha