۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85147299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۲ هزار نوجوان کردستانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی

سنندج-ایرنا-مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان امسال ۲ هزار نوجوان دختر و پسر از استان به اردوهای فرهنگی، تربیتی اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام برومند رازیانی روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات در نشست خبری با خبرنگاران استان در سنندج اظهار کرد: این تعداد نوجوان در قالب برنامه های بنیاد نوجوان که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان راه اندازی شد به این اردوها اعزام می شوند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین در بین نوجوانان است و تلاش می کند جامعه از ظرفیت نوجوانان امروز در آنیده بهتر و بیشتر بهره‌مند شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: براین اساس بنیاد ملی نوجوان تشکیل شد تا فعالیت‌های بدنه سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه نوجوانان گسترش پیدا کند و کُنشگرانی فعال در عرصه های اجتماعی و فرهنگی تربیت شوند.

وی در ادامه یکی دیگر از فعالیت‌های این سازمان را اجتماعی کردن تشکل‌های دینی و هیات های مذهبی اعلام کرد و ادامه داد: این تشکل‌ها می توانند در کنار انجام وظایف دینی و تبلیغی خود به به سمت اجتماعی شدن نیز پیش بروند.

اعزام ۲ هزار نوجوان کردستانی به اردوهای فرهنگی، تربیتی

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ تشکل دینی و کانون‌های فرهنگی و دینی در استان اظهار کرد: در استان بیش از ۸۰۰ مداح و ۶۰۰ هیات مذهبی فعال در استان مشغول فعالیت در حوزه های دینی و قرانی هستند.

وی همچنین به فعالیت بیش از ۳۴۰ موسسه و خانه قرانی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این موسسات برنامه های مختلفی از جمله آزمون‌های حفظ و اعطای مدرک تخصصی برگزار شده که این بخش با رشد ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان مواجه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: از رسانه‌ها و صاحبان قلم و اندیشه انتظار می رود در راستای تبلیغ و ترویج اسلام ناب و گفتمان های اسلامی ما را کمک کرده از راهنمایی های خود بی‌بهره نگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha