۱ تیر ۱۴۰۲، ۰:۰۴
کد خبرنگار: 5426
کد خبر: 85147391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: شرایط کنونی نویددهنده آینده‌ای خوب برای کشور و مردم است

تهران - ایرنا - نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی به آن اشاره داشت، امروز در حوزه‌های مختلف پیشرفت رشد داشته ایم و این وضعیت نویددهنده آینده‌ای خوب برای کشور و مردم است.

حجت‌الاسلام محمد سبزی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی با اشاره به گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور در دومین سالگرد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: آمارهایی که رئیس جمهور در این گفت‌وگوی تلویزیونی ارائه کرد، نشان دهنده رشد در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و مالی است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در ابتدای فعالیت خود با مشکلات عدیده ای که از دولت قبل به جای مانده بود، روبرو بود، گفت: اگرچه هنوز بخشی از این مشکلات رفع نشده اما آمارهای رشد در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی نویددهنده آینده‌ای خوب و امیدآفرین برای کشور است.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که امروز در حوزه‌های مختلف رشد داشته‌ایم اما این به معنای رفع کامل مشکلات نیست اما باید قبول کنیم که با تلاش دولتمردان از حجم مشکلات کاسته شده است.

سبزی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت زمان دولت دوازدهم ادامه می‌یافت و تحولی در قوه مجریه رخ نمی داد، امروز شاهد شرایطی به مراتب بدتر از انتخابات ۱۴۰۰ بودیم.

وی یادآور شد: امروز با برنامه ریزی دولت جلوی شدت تورم گرفته شده و از شیب آن کاسته شده اما بخاطر شیب تند تورم در دولت قبل، هنوز تا رسیدن به آرامش کامل اقتصادی فاصله داریم.

سبزی سخنان رییس جمهور در این گفت و گوی تلویزیونی را امیدآفرین دانست و افزود: همانطور که رئیس جمهور گفت: در سال‌های پیش رو شاهد شرایطی مطلوب و آرام‌تر برای مردم خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha