۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85147448
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

باد شدید، گردوخاک کویر مرکزی را به کرمان منتقل می‌کند

کرمان- ایرنا- هواشناسی کرمان با اعلام ماندگاری حداکثر دمای ۴۰ درجه در شهر کرمان طی روزهای آتی گفت که وزش باد شدید، گردو غبار را  از کویر مرکزی ایران (سمنان) به استان منتقل می‌کند.

حمیده حبیبی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این رو افزایش غبار به ویژه در مناطق شمالی استان طی روزهای آینده دور از انتظار نیست.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید تا به‌نسبت شدید در برخی مناطق استان به ویژه مناطق شرقی طی روزهای آینده گفت: وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان شروع شده و همیشه این بادها بر مناطق شرقی استان تاثیرگذار هستند البته برای روز جمعه طبق پیش بینی‌ها میزان وزش باد بیشتر از سایر روزها خواهد بود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی کرمان در ادامه با اشاره به اینکه روز گذشته دمای شهر کرمان به ۴۰ درجه رسید گفت: این دما در روزهای آینده و تا آخر هفته نیز در این شهر در همین سطح ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد ماند فقط شاید هفته آینده حدود یک درجه‌ میزان آن در این کلانشهر کاهش پیدا کند.

حبیبی تاکید کرد: امروز دمای شهر کرمان در خنکترین ساعات ۲۴ درجه سانتیگراد ثبت شد و در گرمترین ساعت نیز به ۴۰ درجه سانتیگراد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha