۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85147539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید چمران الگوی قابل تکثیر در دانشگاه‌های کشور است

اهواز – ایرنا - مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت شهید چمران را الگوی تمام نشدنی و تندیس زیبای علم و تعهد دانست و گفت: منش چمران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین علی جولای مفرد روز چهارشنبه در جمع اساتید با پاسداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران الگوی زیبا و تمام نشدنی از اخلاص و عمل و تابلوی زیبای تدین و فرزانگی است.

وی افزود: خروجی دانشگاه باید به قاعده چمران پرور باشد ضمن اینکه اساتید دانشمند و شهید مثل شهریاری چراغ راه و الگویی روشن برای دانشگاهها هستند.

حجت الاسلام جولای مفرد بیان کرد: علم، قدرت و اقتدار می آورد و امروز قدرت ما در عرصه موشکی، هوافضا و زیست فناوری تهدیدهای دشمن را بی‌اثر کرده است و این توانمندی‌های علمی از ایمان قوی برمی‌خیزد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: بسیج اساتید، پایگاه چمران پروری در دانشگاه‌ها است و باید بتوان اساتید را در رسیدن به قله‌های علمی و اخلاقی راهبری کند.

وی با اشاره به نقش بسیج اساتید در توسعه معنویت در دانشگاه گفت: اسم و عنوان بسیج در هر مجموعه طنین انداز باشد، مایه امید و پیشرفت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha