۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85147800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس و جهاد اسلامی: مقاومت جنایت «ترمسعیا» را پاسخ می‌دهد

تهران-ایرنا- جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» و «جهاد اسلامی» در واکنش به حمله وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی به جنایت «ترمسعیا» در شمال شرقی رام الله اعلام کرد که مقاومت جنایت صهیونیست‌ها در ترمسعیا را پاسخ می‌دهد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه امروز شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به روستای ترمسعیا در شمال رام الله را به شدت محکوم و عنوان کردند که مقاومت این جنایت را پاسخ خواهد داد.

جنبش حماس تأکید کرد که این جنایات با حمایت و تشویق مستقیم دولت رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد و تمامی پیامدهای آن متوجه این رژیم است.

طارق سلمی سخنگوی جهاد اسلامی گفت که آنچه در ترمسعیا اتفاق افتاد، جنایتی وحشیانه است که دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر بهای آن را پرداخت خواهند کرد و قطعا این جنایت از طرف مقاومت بی‌پاسخ نخواهد بود.

شهرک نشینان تندرو و مسلح صهیونیست امروز (چهارشنبه) در ادامه وحشیگری خود به شهرک «ترمسعیا» در شمال شرقی شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینی‌ها کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، «عمر قطین» جوان ۲۷ ساله در حین مقابله و مبارزه با شهرک نشنیان در ترمسعیا واقع در شمال شرق رام الله به شهادت رسید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha