۱ تیر ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85147967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در جاده‌های زنجان نیمه سنگین است

۱ تیر ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبر: 85147967
ترافیک در جاده‌های زنجان نیمه سنگین است

زنجان - ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: هم اکنون حجم ترافیک در جاده های این استان بالا و نیمه سنگین است و با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی هفته پیش بینی می شود ترافیک در محورهای مواصلاتی زنجان تا ساعاتی دیگر سنگین شود.

سرهنگ مهدی میناخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تردد در ساعات آغازین روز در جاده های زنجان بالا است، عمده دلیل این حجم از ترافیک را حضور کارکنان مشغول به کار در کارخانجات و شرکت های واقع در مسیرهای ارتباطی استان بیان کرد.

وی یادآور شد: ترافیک به خصوص در جاده های زنجان - بیجار، زنجان - دندی، زنجان - ارمغانخانه و زنجان - خرمدره نیمه سنگین است که رانندگان در این شرایط باید با رعایت هرچه بیشتر قوانین رانندگی با صبوری بیشتری ادامه مسیر دهند.

سرهنگ میناخانی اظهار داشت: در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نیز با توجه به افزایش سفرهای بین استانی در روزهای آخر هفته، حجم ترافیک به تدریج سنگین می شود.

وی از افرادیکه قصد سفر دارند خواست: قبل از آغاز سفر و خروج از شهر، استراحت کافی داشته باشند، چراکه خستگی و خواب آلودگی مهمترین عامل بسیاری از تصادفات به خصوص در آزادراه‌ها است.

سرهنگ میناخانی گفت: رانندگان به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت کنند و با هوشیاری کامل و احتیاط لازم به مسیر خود ادامه دهند.

وی همچنین از موتورسیکلت سواران خواست به حتم از کلاه ایمنی که هم برای سرنشین و هم برای راکب اجباری است، استفاده کنند، چرا که در بسیاری مواقع همین کلاه ایمنی جان راکب و سرنشین را نجات داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha